
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

REKLAMACJE
Reklamacje prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres sklep@pippin.pl.
Zależnie od reklamowanego produktu podejmiemy odpowiednią procedurę. W większości przypadków nie ma konieczności odsyłania produktu do oględzin, procedury są opracowane tak, aby rozwiązać problem w jak najdogodniejszy dla Klienta sposób.
WAŻNE: Prosimy sprawdzać przesyłki w obecności dostawcy - w przypadku widocznego uszkodzenia należy spisać z dostawcą protokół szkody i załączyć go do dokumentacji zgłoszenia kierowanego do sklepu.
Uszkodzenia transportowe nie zawsze idą w parze ze stanem opakowania, mogą być widoczne dopiero po rozpakowaniu towaru. Mamy wówczas bardzo krótki czas na zgłoszenie reklamacji do przewoźnika, dlatego też prosimy o niezwłoczne sprawdzanie zawartości dostarczonych paczek i zgłaszanie uszkodzeń w ciągu 48h.
JAK SĄ ROZPATRYWANE REKLAMACJE MEBLI?
W przypadku mebli do samodzielnego montażu, reklamacji podlegają poszczególne elementy. W momencie stwierdzenia wady należy sfotografować uszkodzony element (nie montować) i przesłać do sklepu zgłoszenie zawierające zdjęcie oraz wskazanie numeru elementu wg instrukcji montażu (meble Troll Nursery - prosimy zaznaczyć na instrukcji element i załączyć jej zdjęcie). Braki prosimy zgłaszać analogicznie z pominięciem dokumentacji zdjęciowej - numer elementu i brakująca ilość.
Montaż mebli z uszkodzonych elementów jest niewskazany z uwagi na dodatkową pracę przy wymianie elementów. Prosimy to rozważyć szczególnie w przypadku elementów podstawowych, montowanych w początkowej fazie składania mebla. Jeżeli uszkodzony element można w prosty sposób zamienić a wada elementu nie wpływa na bezpieczeństwo mebla, można z wadliwego elementu korzystać do momentu wymiany.
Reklamacje rozpatrzone pozytywnie są rozwiązywane poprzez dosłanie wskazanych elementów.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt ze sklepem.